Veel gestelde vragen

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Neem in dat geval direct contact op met Micostep® op telefoonnummer 0495-548839 tijdens kantooruren. Afhankelijk van de status van uw order kunnen wij dit mogelijk nog aanpassen.
Is het mogelijk om iets aan de bestelling toe te voegen of te wijzigen als deze geplaatst is?
Neem in dat geval direct contact op met Micostep® op telefoonnummer 0495-548839 tijdens kantooruren. Afhankelijk van de status van uw order kunnen wij mogelijk nog iets toevoegen of wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem in dat geval direct contact op met Micostep® op telefoonnummer 0495-548839 tijdens kantooruren. Afhankelijk van de status van uw order kunnen wij uw order mogelijk nog laten vervallen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Micostep. De verzendkosten en de risico’s die hier mee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden wordt het op prijsgesteld om dit vooraf te melden bij Jillco Kunststofservice BV tijdens kantooruren (tel. 0495-548839). Het vooraf melden is echter niet verplicht. De retourzending moet voldoende gefrankeerd verzonden worden naar: Jillco Kunststofservice BV, Twijnderstraat 55, 6006 NW Weert, Nederland. Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Jillco Kunststofservice BV brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending de zending geïnspecteerd. Als de goederen incompleet of beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden in mindering gebracht op het te restitueren bedrag.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als u gebruikt maakt van het herroepingrecht wordt uw betaling binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending aan u gecrediteerd.